درباره ما تماس با ما قوانین و مقررات
باشگاه مشتریان عظام
کد ملی 10 رقم باقیمانده
شماره موبایل
با ورود و یا ثبت نام در باشگاه مشتریان عظام شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.
سوالات متداول
عظام کلاب چیست و چه فعالیتی می کند؟
  • باشگاه مشتریان گروه قطعات خودروسازی عظام است.
  • وظیفه پشتیبانی از اعضای محترم باشگاه، امتیازدهی و توزیع جوایز به آنها را داد.
شرایط عضویت/ورود در عظام کلاب چگونه است؟
  • برای عضویت در باشگاه ابتدا کد ملی خود را وارد کرده سپس روی دکمه "ورود/ثبت نام" کلیک نمایید.
  • درصورتیکه تاکنون عضو عظام کلاب نبوده‌اید سایر اطلاعات نظیر نام، نام خانوادگی و شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • در صورتیکه قبلا عضو عظام کلاب شده‌اید با انتخاب شماره موبایل ثبت شده در سامانه و "دریافت پیامک ورود" وارد سامانه شوید.
آیا امکان تغییر اطلاعات کاربری ثبت شده در عظام کلاب وجود دارد؟
  • امکان تغییر کد ملی برای شما وجود ندارد لذا در وارد کردن کد ملی خود دقت نمایید.
  • پس از ورود به سامانه، امکان تغییر نام و نام خانوادگی و شماره موبایل در قسمت "مشخصات کاربری" وجود دارد.
نحوه دریافت جوایز در عظام کلاب چگونه است؟
  • باشگاه مشتریان عظام ارائه کننده جوایز نقدی و غیر نقدی به مشتریان وفادار خود است.
  • با توجه به مجموع امتیازات شما در باشگاه و سطحی که در آن قرار گرفته‌اید (برنز، نقره، طلا، الماس) میتوانید پس از ورود به سامانه برای دریافت جایزه از بخش "جوایز" اقدام نمایید.
  • پیش از اقدام برای دریافت جایزه نسبت به تکمیل سایر اطلاعات کاربری خود مانند شماره شبا در قسمت "مشخصات کاربری" اقدام نمایید .
آیا عظام کلاب علاوه بر فعالیت‌های امتیازدهی، جوایز و حمایت از اعضای وفادار خود رسالت دیگری هم دارد؟
  • یکی از اهداف اصلی باشگاه مشتریان، اطلاع‌رسانی تاریخ شروع گارانتی است.
  • شرایط گارانتی، اصالت کالا خریداری شده و برنامه های ویژه مارکتینگ، از دیگر اهداف عظام کلاب می‌باشد.
  • پس از ارسال کد مربوط به کسب امتیاز کالای خریداری شده، پیام‌هایی جهت اطلاع‌رسانی اصالت کالای خریداری شده و نیز تاریخ شروع گارانتی کالا به مشتریان محترم ارسال میگردد.
چگونه می‌توان امتیاز کالای خریداری شده را در عظام کلاب ثبت نمود؟
  • برچسب موجود روی جعبه کالا حاوی دو پوشش قابل خراشیدن (اسکرچ) است. فروشندگان محترم باید کد مندرج زیر اسکرچ اول و تعمیرکاران محترم (مصرف کنندگان نهایی) میباست کد مندرج زیر اسکرچ دوم را ارسال نمایند.
  • جهت ارسال کدهای ذکر شده در فوق ابتدا وارد سامانه عظام کلاب شده سپس از طریق قسمت "ارسال کد" اقدام نمایید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر " اینجا را کلیک نمایید "
درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر و یا بروز مشکل چه باید کرد؟
  • پشتیبانان عظام کلاب همیشه درکنار شما همراهان عزیز هستند. جهت گفتگوی مستقیم با تیم پشتیبانی شماره تماس 1477 در اختیار ساکنین تهران و شماره تماس 02188506857 در اختیار ساکنین شهرستان ها قرار دارد.
  • همچنین منتظر ثبت نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما از طریق بخش "تماس با ما" هستیم.